Главная » Статьи » Обучение учителей » Семинары по ИКТ районного МО |
ІІ частина семінару: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ 1. Теоретична частина – Гудзь В.П.: · Уявлення про Інтернет · Пошук в Інтернеті · Ресурси Інтернету для вчителя (сайти, портали, бібліотеки, енциклопедії, інше) · Уявлення про електронну пошту · Програми миттєвого обміну повідомленнями та файлами · Пошук та зберігання мультімедіафайлів в Інтернеті (ресурси, програми для завантаження) · Соціальні мережі, сайти і форуми вчителів · Організація спілкування з вчителями і учнями через Інтернет 2. Практична частина: в малих групах за різними рівнями підготовки та цілями з консультантами: · Група А (вчителі 0-го рівня володіння ІКТ за результатами анкетування): уявлення про ПК, ознайомлення з програмою MS Office Word для зберігання текстової інформації, пошук в Інтернеті (пошукові системи, принципи ведення пошуку), зберігання знайденної інформації, уявлення про електронну пошту, створення електронного адресу, написання листа, передача файлів електронною поштою, уявлення про спілкування на форумах і соціальних мережах (консультанти Гудзь В.П. та . . С.). · Група В (Вчителі 1-го і 2-го рівня володіння ІКТ за результатами анкетування. Можливе створення міні-груп по 2-3 вчителя + консультант окремо за 1-и і 2-м рівнями): принципи створення електронної адреси на поштових серверах, налаштування поштової скриньки, пошук і завантаження мультімедіафайлів з Інтернету, програми для їх завантаження, уявлення про різні браузери, ознайомлення з ресурсами для вчителів, спілкування з вчителями на порталах, в мережі ITN, сайтах вчителів, програми миттєвого обміну інформацією та файлами (ICQ, qip, skype), ознайомлення с сайтом творчої групи для організації допомоги вчителям по оволодінню ІКТ (консультатнти Мазур О.Є., Почка Г.П., Островська С.В., Фоменко Н.О.). · Група С (Вчителі 4-го та 5-го рівня володіння ІКТ за результатами анкети): спілкування з вчителями на порталах, в мережі ITN, сайтах вчителів, можливості Інтернету для подальшої дистанційної самоосвіти в напрямку оволодіння ІКТ, ознайомлення зі структурою, принципом роботи сайтів для вчителів історії (підготовлених творчою групою ІКТ), ознайомлення з завданнями сайтів, розподіл завдань по завантаженню сайтів матеріалами та організації їх роботи, організація спілкування між вчителями району, допомога і консультування міні-груп вчителів групи В (консультант Бедікян Н.І.) | |
Просмотров: 864 | |
Всего комментариев: 0 | |