Главная » Статьи » Аппаратное обеспечение » ПК и ноутбуки |
Чи потрібен вчителю історії комп’ютер?
Таке питання було поставлено в анкеті до вчителів історії на початку засідання районного методичного об'єднання. Відповісти на нього можна було навіть зі спростуванням - «не потрібен», або «потрібен, але не обов’язково». Вчительська аудиторія розділилася в думках наступним чином:
Сьогодні, під час економічної кризи, коли вже починається скорочення штатів працівників, навіть в освіті (хоча поки тільки на Заході), найкраще вчителю оволодіти новітніми технологіями, не тільки щоб не втратити роботу, а взагалі, щоб знайти абияку роботу в випадку скорочення штату. Бо тільки в сфері освіти при наймі працівників володіння НІТ не виступає як обов’язкова вимога. Але повернемося саме до роботи вчителя. Щоб зрозуміти, чи потрібен вчителю комп’ютер, треба визначити, а що він вчителю дає, в чому допомагає. Але тут зразу оговоримо, що ми маємо на увазі не один комп’ютер, а всі новітні інформаційні технології, які дає можливість використовувати саме комп’ютер. Отже як можна використовувати комп’ютер, комп’ютерні програми, перефірійні прилади і Інтернет вчителем історії: · Замість друкарської машинки, але з найбільшою ефективністю (краще виправляє, редагує, дає можливість використовувати таблиці, діаграми, малюнки та інше) при підготовці до уроку роздаткового матеріалу, тестів, контрольних робіт, при друкуванні власних доповідей та інших методичних матеріалів · За наявністю сканера та прінтера використовується як ксерокс, навіть кольоровий, і значно дешевше (але за умов вміння власними силами заправляти картріджи) для множіння того ж роздаткового матеріалу або тестових завдань з готових залікових зошитів. · За наявністю підключення до Інтернету дає необмежані можливості як довідник, як бібліотека, як музей, пошта, засіб зв’язку з іншими, засіб для замовлення товарів (підручників, програм та інше) в магазинах міста та всієї України, як кінотеатр чи телевізор (завантажуй фільми та дивись), як газета чи програма новин та багато іншого · За наявністю Інтернету або дисків з учбовими програмами використовується для самоосвіти по оволодінню не тільки інформаційними технологіями, але і іншими курсами, які може обрати для себе вчитель (іноземні мови, менеджмент, дизайн та інші) Чи можна працювати без того, що дають вчителю НІТ? Можна, але: · З витратою більшого часу на підготовку до уроку наочності та роздаткового матеріалу, або при пошуку потрібної інформації · З відсутністю естетики в ваших роздаткових матеріалах та наочних засобів · З витратою значної кількості грошей на виготовлення цих матеріалів, їх копіювання Отже використання НІТ надає вчителю такі можливості:
Довести необхідність комп’ютера і НІТ для вчителя можна таким ствердженням – ті вчителі, що оволоділи цими технологіями та почали їх використовувати, вже не можуть відмовитися від них (майже як всі люди не можуть сьогодні відмовитися від використання електрики в житті). | |
Просмотров: 1155 | |
Всего комментариев: 0 | |