Главная » Статьи » Аппаратное обеспечение » ПК и ноутбуки

Нужен ли учителю истории компьютер?
Чи  потрібен  вчителю  історії  комп’ютер?
            Таке  питання  було  поставлено  в  анкеті  до  вчителів  історії  на  початку  засідання  районного  методичного  об'єднання. Відповісти  на  нього  можна  було  навіть  зі  спростуванням -  «не  потрібен»,  або  «потрібен,  але  не  обов’язково».  Вчительська   аудиторія  розділилася  в  думках  наступним  чином:
    • Обов’язково  потрібен -   78    %
    • Потрібен,  але  необов’язково -     22   %
    • Зовсім  не  потрібен -           0      %

Сьогодні,  під  час  економічної  кризи, коли  вже  починається  скорочення  штатів  працівників,  навіть  в  освіті (хоча  поки  тільки  на  Заході),  найкраще  вчителю  оволодіти  новітніми  технологіями,  не  тільки  щоб  не  втратити  роботу,  а  взагалі,  щоб  знайти  абияку  роботу  в  випадку  скорочення  штату.  Бо  тільки  в  сфері  освіти  при  наймі  працівників  володіння  НІТ  не  виступає  як  обов’язкова  вимога.

Але  повернемося  саме  до  роботи  вчителя.  Щоб  зрозуміти,  чи  потрібен  вчителю  компютер,  треба  визначити,  а  що  він  вчителю  дає,  в  чому  допомагає.  Але  тут  зразу  оговоримо,  що  ми  маємо  на  увазі  не  один  комп’ютер,  а  всі  новітні  інформаційні  технології,  які  дає  можливість  використовувати  саме  комп’ютер.

Отже як  можна  використовувати  комп’ютер,  комп’ютерні  програми,  перефірійні  прилади  і  Інтернет  вчителем  історії:

·        Замість  друкарської  машинки,  але  з  найбільшою  ефективністю  (краще  виправляє,  редагує,  дає  можливість  використовувати  таблиці,  діаграми,  малюнки  та  інше)  при  підготовці  до  уроку  роздаткового  матеріалу,  тестів,  контрольних  робіт,  при  друкуванні  власних  доповідей  та  інших  методичних  матеріалів

·        За  наявністю сканера  та  прінтера  використовується  як  ксерокс,  навіть  кольоровий,  і  значно  дешевше  (але за  умов  вміння  власними  силами заправляти  картріджи)  для  множіння  того  ж  роздаткового  матеріалу  або  тестових  завдань  з  готових  залікових  зошитів.

·        За  наявністю  підключення  до  Інтернету  дає  необмежані  можливості  як  довідник,  як  бібліотека,  як  музей,  пошта,  засіб  зв’язку  з  іншими,  засіб  для  замовлення  товарів (підручників,  програм  та  інше)  в  магазинах  міста  та  всієї  України,  як  кінотеатр чи  телевізор (завантажуй  фільми  та  дивись),  як  газета  чи  програма  новин  та  багато  іншого

·        За  наявністю  Інтернету  або  дисків  з  учбовими  програмами    використовується  для  самоосвіти  по  оволодінню  не  тільки  інформаційними  технологіями,  але  і  іншими  курсами,  які  може  обрати  для  себе  вчитель (іноземні  мови,  менеджмент, дизайн  та  інші)

Чи  можна  працювати  без  того,  що  дають  вчителю  НІТ?  Можна,  але:

·        З  витратою  більшого  часу  на  підготовку  до  уроку   наочності  та  роздаткового  матеріалу,  або  при  пошуку  потрібної  інформації 

·        З  відсутністю  естетики  в  ваших  роздаткових  матеріалах  та  наочних  засобів

·        З  витратою  значної  кількості  грошей  на  виготовлення  цих  матеріалів,  їх  копіювання

 

 

Отже  використання  НІТ  надає  вчителю  такі  можливості:

  • Скорочення  часу  на  підготовку  до  уроку  і  самих  матеріалів  до  уроку, отримання  необхідної  і  важливої  інформації,  обміну  думками  або  матеріалами  з  колегами або  учнями
  • Скорочення  витрат як  на  виготовлення  наочних  засобів  та  роздаткового  матеріау,  так  і  на  придбання  довідників,  наукової  та  методичної  літератури,  фільмів  та  іншого  (витрати  на  придбання  техніки  виправдовуються  так  само,  як  при  покупці  пральної  машини  чи  холодильника)
  • Можливість  збереження  та  багатократного  копіювання  своїх  матеріалів -  тобто  багаторазового  використання  (календарно-тематичне  планування,  власні  доповіді,  розробки  уроків,  роздаткові  матеріали,  тестові  та  контрольні  роботи)
  • Естетичний  вигляд  усіх  підготовлених  вчителем  матеріалів
  • Підвищення  статусу  вчителя  і  поваги  до  нього   серед  учнів,  колег,  в  очах  власних  дітей  і  самого  себе
  • Підвищення  інтересу  учнів  до  історії  завдяки  використання  вами  НІТ  на  уроках  або  в  позаурочній  діяльності
  • Налагодження  швидкого,  зацікавленного  та  корисного  спілкування  як  з  учнями,  колегами,  батьками,  так  і  з  власними  друзями  та  знайомими
  • Більше  шансів  не  втратити  роботу  або  знайти  нову

 

Довести   необхідність  комп’ютера  і  НІТ  для  вчителя  можна  таким  ствердженням – ті  вчителі,  що  оволоділи  цими  технологіями  та  почали  їх  використовувати,  вже  не  можуть  відмовитися  від  них  (майже  як  всі  люди  не  можуть  сьогодні  відмовитися  від  використання  електрики  в  житті).

Категория: ПК и ноутбуки | Добавил: Niki (22.04.2009)
Просмотров: 581 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]