Главная » Статьи » Обучение учителей » Возможности обучения ИКТ для учителей-историков

Комплекс умений ИКТ для учителя и способы овладения
Якими  програмами  та  вміннями  щодо  НІТ  повинен  володіти  вчитель  та  як  цьому  навчитися.
        Для  ефективного  використання  новітніх  інформаційних  технологій  в  своїй  роботі  вчитель  повинен  оволодіти  наступними  програмами  і  вміннями:

·        Володіти  текстовими  редакторами  - достатньо MS Office  Word,  але  в  повному  обсязі (робити  таблиці,  діаграми  та  інше)

·        Користуватися  прінтером,  сканером,  цифровим  апаратом

·        Бути  обізнаним  у  внутрішньому  устаткуванні  комп’ютера,  його  параметрах

·        Хоча  б  мінімально  засвоїти  деякі  графічні  редактори -  або  з  офісного  пакету  MS Office  Picture Meneger,  або  більш  універсальною  Adobe Photoshop – для  редагування  зображень  як  відсканованих,  так  і  з  фотоапарату

·        Добре,  якщо  можна  використовувати  програму  розпізнавання  тексту  при  скануванні  ABBY Fine Rider, але  вона  може  бути  з  проблемами  щодо  ліцензійності.

·        Програми  архівації, антивіруси, мультімедійні  плеєри,  програми  перегляду  зображень

·        Програми  запису  CD  та  DVD-дисків

·        Інші  програми  офісного  пакету MS Office: Excel, Access,Outlook (електронні  обчислювальні  таблиці,  бази  данних, органайзер)

·         MS Ofice Publisher -  підготовка  різноманітних  публікацій

·        MS Office Power  Point – для  підготовки  презентацій

·        Internet  Explorer -  програма  виходу  в  Інтернет  та  програмами  завантаження  з  Інтенету  Download  Master

·        Пошук  в  Інтернеті  з  використанням  різних  пошукових  систем

·        Електронна  пошта,  стрічки  новин , веб-канали RSS-потоки

·        Програми  міттєвого  обміну  повідомленнями  та  файлами: ICQ, Mail.ru Agent, QIP

·        Часткове  володіння  веб-дизайном  для  створення  сайтів

·        Володіння  програмами  по  складанню  тестів

·        Програмами  створення  флеш-анімаційних  роликів (анімаційні карти)

·        Бути  обізнаними  з  організації  локальних  мереж

·        Складні  графічні  програми (3D  або  редагування  відеоматеріалів)

·        Початковим  рівнем  програмування  для  автоматизації  деяких  видів  діяльності  для  себе  та  для  роботи  з  учнями

 

Тепер  виникає  питання,  як  всьому  цьому  навчитися.  Існує  багато  способів:

·        Методом  тику -  якщо  ви  здатні  вчитися  самотужки

·        Вчитися  в  дітей  власних,  або  в  учнів -  діти  в  комп’ютерах  і  програмах  орієнтуються  краще  дорслих. Головне  -  не  соромитися  цього. Це  навіть  сприяє  налагодженню  добрих  стосунків  з  учнями

·        Комп’ютерні  Курси  -  починаючи  з  рівня  користувача  та  переходячі  на  інші (але  не  кожному  вчителю  по  гаманцю)

·        За  допомогою  дисків-самовчителів -  багато  таких  продавалось,  крае  брати  з  відео-уроками

·        Дистанційні  курси  в  мережі  Інтернет – сама  навчалася  деяким  курсам  в  ІНТУІТ (Інтернет-універсітет  інформаційних  технологій)

·        Консультації  у  досвідчених  вчителів  або  спеціалістів, індивідуальні  заняття

·        Семінар  нашої  творчої  лабораторії,   який  заплановано  на  зимові  канікули

·        Через  сайт  нашої  лабораторії  -  де  планується  розміщувати  консультації вчителів  нашої  творчої  групи,  але  на    підготовку сайту  потрібен  час

 

Отже,  як  бачимо,  можливості  оволодіти  інформаційними  технологіями  є,  аби  було  бажання.

 

Категория: Возможности обучения ИКТ для учителей-историков | Добавил: Niki (25.04.2009)
Просмотров: 771 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]